Jak propagovat zdravou výživu skrze reklamní předměty



Kdybyste procházeli napříč Internetem a hledali výživové poradce, objevíte tu i překrásnou mladou ženu, která se prezentuje na fotografiích jako štíhlá půvabná bytost. Ve svém životopisu však uvádí, že tomu tak ale nebylo vždy, naopak byla obézním dítětem a má za sebou i tuto nesmazatelnou zkušenost. Jestliže se někomu podaří výrazně zhubnout a změnit vizáž, může se tím pochlubit i na veřejnosti nevšední propagací skrze reklamní předměty. Co tím máme na mysli?

Oblékněte se do oděvů s potiskem – výživová poradkyně by mohla ve své pracovně či kdekoli jinde, kde působí, obléknout některé oděvní kousky a nechat na ně vytisknout textový popis, vztahující se k jejím mírám a hmotnosti.

dívka v plavkách

Tričko či nátělník – ženy dovedou oslovit bujným dekoltem, ale také krásným plochým bříškem s výrazným pupíkem, a to i bez piercingu. Na tričko, z něhož vystupuje právě pupík, lze vytisknout informaci, jaké máte nyní rozměry v pase a kolem hrudníku, a jaké jste měla v případě obezity. Bude to zajímavé srovnání a možná i inspirativní podnět pro vaše obézní klienty.

Kalhoty či tepláky – v podobném duchu se to může odvíjet i u kalhot a šortek. Tam bude důležitý rozměr boků, kde se také usazuje mnoho tukové tkáně.

dívka v tričku

Plavky – nastane-li vhodná příležitost, i na plavky lze natisknout tuto informaci a mít je na sobě v aquaparku, v plaveckém bazénu či na jiných místech.

Mikiny – v chladnějším počasí, například v zimě, lze tento proces zopakovat i u mikin. Tam se také může ujmout rozměr v pase a přes hrudník a i mikina pak může posloužit jako motivační oblečení pro zdravé hubnutí. Nač se trápit s nadváhou, když ji mít nemusíte, a můžete vypadat stejně dobře, jako vaše lektorka, co vám dává jasně najevo, že před léty byla otylá, ale díky systematickému programu shazování hmotnosti je to již dávno překonaný problém?